Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

20η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ - 14ες ΜΕΛΩΔΙΚΕΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ 13-14-15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΣΤΟ CAMPING TRITON II - ΔΡΕΠΑΝΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ


 Αύριο ξεκινάει η 20η Πανελλήνια Συγκέντρωσή κλασσικής μοτοσυκλέτας και οι 14ες Μελωδικές Εξατμίσεις.
  Η λέσχη μας προσπαθώντας να διευκολύνει τα μέλη μας που θα συμμετέχουν στην 20η Συγκέντρωση Κλασσικής Μοτοσυκλέτας και 14ες Μελωδικές Εξατμίσεις που θα γίνει το ερχόμενο τριήμερο, προτείνει για τα μέλη της και τους φίλους που θα ξεκινήσουν την Παρασκευή 13/9/2013,
σαν σημείο συγκέντρωσής και αναχώρησής το παρκινγκ του κτιρίου της Εθνικής οδού, που βρίσκεται περίπου 200μ πριν τα διόδια της Ελευσίνας. Οι προτεινόμενες ώρες αναχώρησης για την Παρασκευή είναι 14:00, και για αυτούς που δουλεύουν και σχολάνε αργότερα, το δεύτερο ραντεβού είναι στις 17:00.
  Αντίστοιχά για το Σάββατο 14/9/2013 η ώρα αναχώρησης προτείνεται στης 9:30 το πρωί.
  Η ακριβής διαδρομή που θα ακολουθηθεί, και άλλες λεπτομέρειες θα κανονιστούν από τους παρευρισκόμενους!
  Για περισσότερες πληροφορίες στην γραμματεία της λέσχης μας.

O L. CORREIA KAI H BETA RR 300, ΣΤΗΝ 4η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ EWC

  Στην γραφική πόλη St. Flour της Γαλλίας, περίπου 200 χιλιόμετρα έξω από τη Lyon, έπεσε η αυλαία του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος enduro. Ήταν ένας ιδιαίτερος αγώνας, στον οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο είχε η έντονη βροχόπτωση του Σάββατου, η οποία και άλλαξε άρδην το σκηνικό όλου του Σαββατοκύριακου, επηρεάζοντας τα αποτελέσματα πολλών εκ των πρωταγωνιστών του EWC, μεταξύ των οποίων και του Luis Correia. Η καταρρακτώδης βροχή άρχισε να πέφτει το μεσημέρι του Σάββατου δημιουργώντας σχεδόν το χάος στα αποτελέσματα των κατηγοριών. Κι ενώ υπήρχαν φήμες για την ακύρωση του αγώνα της Κυριακής, η διοργάνωση αποφάσισε να φέρει σε πέρας τον αγώνα, κόβοντας τις ειδικές Extreme και Enduro και περιορίζοντας τον αγώνα σε τέσσερα περάσματα από την ειδική Motocross, μαζί με μία σύντομη απλή διαδρομή γύρω της.  Όλα ξεκίνησαν καλά στον αγώνα του Σάββατου για τον Πορτογάλο αναβάτη της ομάδας Beta Factory στην κατηγορία Ε3. Πετυχαίνοντας χρόνους που θα τον ανέβαζαν άνετα στο βάθρο, ο Luis Correia προσπάθησε αρκετά για το καλύτερο. Η καταρρακτώδης βροχή που άρχισε να πέφτει στο τελείωμα του τρίτου γύρου, όμως, άλλαξε τα σχέδια του Πορτογάλου. Ακολούθησε ένα χάος, με πολλά σημεία των ειδικών διαδρομών να γίνονται απροσπέλαστα και τον Luis να υποφέρει από πτώσεις, κολλήματα και μία ποινή οχτώ λεπτών, που τον έριξαν στην δέκατη θέση της κατηγορίας Ε3.
  Με τον καταστροφικό αγώνα του Σάββατου να μένει για τα καλά πίσω, ο Luis επέστρεψε δριμύτερος στον αγώνα της Κυριακής. Στην μία και μοναδική ειδική διαδρομή του αγώνα, πέτυχε τρία καλά περάσματα, με ένα από αυτά μάλιστα να είναι και το ταχύτερο της κατηγορίας Ε3, κι έτσι κατάφερε να ολοκληρώσει μία καλή σεζόν ανεβαίνοντας για άλλη μία φορά στο βάθρο των νικητών. Μετά τον αγώνα, δήλωσε: “Κατά την διάρκεια της πρώτης μέρας, πάλευα για το βάθρο στην κατηγορία μου, αλλά ξεκίνησε να βρέχει και είχα αρκετές πτώσεις. Την επόμενη ημέρα, μαζί με τον μηχανικό μου Roberto και τον team manager Fabrizio Dini, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αρκετές αλλαγές στην μοτοσυκλέτα μου, κι αυτό είχε θετικά αποτελέσματα, χαρίζοντάς μας την τρίτη θέση. Η αίσθηση που είχα επάνω στην μοτοσυκλέτα μου ήταν τρομερή, κι αυτό μας χάρισε ένα καλό αποτέλεσμα. Ευχαριστώ όλη την ομάδα για αυτό.” Μετά και την ολοκλήρωση του GP της Γαλλίας, ο συμπαθής Πορτογάλος κατέλαβε οριστικά την τέταρτη θέση στο φετινό πρωτάθλημα της κατηγορίας Ε3.
  Στο ίδιο ιδιαίτερο Σαββατοκύριακο, η τύχη φάνηκε να μην είναι με το μέρος του έτερου εργοστασιακού αναβάτη της ομάδας, Σουηδού Robert Kvarnstrom. Καθώς ο νεαρός Σουηδός πάλευε επάνω στην Beta RR 350 του για μία από τις πρώτες θέσεις στον αγώνα του Σάββατου και την κατηγορία E Junior, η έντονη βροχόπτωση άλλαξε τα πάντα. Οι ειδικές Enduro και Motocross είχαν γίνει απροσπέλαστες, οδηγώντας σε αναρίθμητες πτώσεις. Παρόμοιο ήταν το σκηνικό και στον αγώνα της Κυριακής, με την προσθήκη ενός μηχανικού προβλήματος να κάνουν αδύνατο τον τερματισμό για τον Kvarnstrom. Το Σάββατο όμως ήταν ο Nicolo Mori πάνω στην Beta RR 350 του Team Boano που τερμάτισε στην 3η θέση της κατηγορίας E Junior.
  Ανάμεσα σε μία αρμάδα από ιδιωτικές συμμετοχές με μοτοσυκλέτες της Beta στο συγκεκριμένο GP, ξεχώρισε ίσως η ηρωική προσπάθεια της νεαρής Γαλλίδας, Valerie Roche η οποία κατάφερε να ξεπεράσει τον εαυτό της, τερματίζοντας και τις δύο μέρες του αγώνα, στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα.

Φωτό: ABC Communication, R. Silva, V. Roche