Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΑΣ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 10ο CONQOURS D' ELEGANCE ΤΗΣ ΦΙΛΠΑ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Tην ερχόμενη Κυριακή 20 Οκτωβρίου, η λέσχη μας θα συμμετάσχει μαζί με την ΦΙΛΠΑ, στο επετειακό 10ο Concours d'Elegance 2013 που θα πραγματοποιηθεί στην Μαρίνα Φλοίσβου.
Οι επισκέπτες θα έχουν την μοναδική δυνατότητα, να θαυμάσουν
εξαιρετικές μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα, μιας άλλης εποχής.


Με την ευκαιρία να σας θυμίσουμε ότι οι καλύτερες φωτογραφίες από το 15o Αττικό ράλι έχουν ανέβει στο site της λέσχης μας στην αντίστοιχη ενότητα στο φωτογραφικό άλμπουμ.

http://www.classicbike.gr/content/pg/#/content/01races/04Attiko%20Rally/000096attiko2013/

Από την Γραμματεία της λέσχης

Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτ/τας
Πλατεία Αγ. Ασωμάτων 6, 10554 Θησείο, Αθήνα

Ο ROMANO ALBESIANO ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ APRILIA


Ο κ. Albesiano θα συνεχίσει παράλληλα να είναι Διευθυντής του Τεχνικού Κέντρου Ανάπτυξης για τις μοτοσυκλέτες του Ομίλου Piaggio, καθώς είναι αυτός που διαχειρίζεται την ανάπτυξη μοντέλων όπως το  Aprilia RSV4 εξοπλισμένο με το μοναδικό V4 κινητήρα 1000 κυβικών.  Χάρη στην τεχνολογική αναβάθμιση και υπεροχή του RSV4 η αγωνιστική ομάδα της Aprilia  έχει καταφέρει να κερδίσει 4 φορές τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike, μέχρι σήμερα.
  O Όμιλος Piaggio ανακοινώνει ότι έχει κάνει δεκτή την παραίτηση του Luigi Dall'Igna, παραίτηση που οφείλεται τόσο στη διαφορετική στρατηγική προσέγγιση πάνω στην αγωνιστική δραστηριότητα όσο και στα αποτελέσματα  της αγωνιστικής ομάδας για το 2013. Ο κ.Luigi DallIgna συνεχίζει την καριέρα του εκτός του Ομίλου και η Διοίκηση και οι συνεργάτες του Ομίλου του εύχονται καλή επιτυχία.
  Η διοίκηση του Ομίλου ταυτοχρόνως ανακοινώνει και ότι ο κ. Romano Albesiano, αναλαμβάνει την ηγεσία του αγωνιστικού τμήματος της Aprilia, ενώ παράλληλα συνεχίζει να είναι υπεύθυνος και του Τεχνικού Κέντρου  για την ανάπτυξη των μοτοσυκλετών του Ομίλου. O κ. Romano Albesiano γεννήθηκε στην περιοχή Carrù (Cuneo, Ιταλία) πριν από 50 χρόνια και είναι  απόφοιτος της Πολυτεχνικής σχολής του Τορίνο, με πτυχίο Αεροναυπηγών Μηχανικών. Η καριέρα του ξεκίνησε στην Cagiva Motor SpA, όπου και συμμετείχε στην ανάπτυξη των μοτοσυκλετών 500 GP, για τη χρονική περίοδο 1991 - 1994.

  Από το 1995 έως το 1997 εργάστηκε για την Fondmetal Technologies, ως επικεφαλής της ομάδας αεροδυναμικής των οχημάτων Mercedes AMG για το πρωτάθλημα DTM (τερματίζοντας στην 1η θέση το 1995 και στην 2η θέση το 2006) και το GT FIA.