Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

RR ENDURO 4T 350/400/350/498 MY2014

  1.  RR ENDURO 4T 350/400/350/498 MY2014



H ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Η δέκατη έκδοση του αγωνιστικού RR ENDURO 4T BETA ‘ντύνεται’ σε ένα ελκυστικό κόκκινο-άσπρο συνδυασμό ο οποίος ενισχύεται από τα νέα γραφικά.

Τα RR ENDURO MY14 είναι η επιβεβαίωση της αφοσίωσης της Beta στους αναβάτες  enduro συνεχίζοντας την αναζήτηση για όλο και καλύτερες επιδόσεις και αξιοπιστία.

Τα RR ENDURO MY14 χαρακτηρίζονται από την αδιαμφισβήτητη ‘Made in Italy’ τεχνική αρτιότητα και από κορυφαίο σχεδιασμό.

Ο κατασκευαστής από την Φλωρεντία αξιοποιεί τις εμπειρίες της εργοστασιακής αγωνιστικής ομάδας αλλά και τις παρατηρήσεις των πελατών και αυτό μεταφράζεται σε βελτιώσεις που φέρνουν την μοτοσυκλέτα ακόμα πιο κοντά στον αναβάτη, τόσο όσο αφορά τις επιδόσεις όσο και την ευκολία οδήγησης.

Οι σημαντικότερες αλλαγές είναι:

ΠΛΑΙΣΙΟ

ΠΙΡΟΥΝΙ: Σημαντικές βελτιώσεις έχουν γίνει στο εσωτερικό, τόσο στα φυσίγγια όσο και
στις βαλβίδες (valving). Έχουν μειωθεί οι ανοχές  μεταξύ των εμβόλων απόσβεσης και του εσωτερικού του φυσιγγίου ενώ επίσης έχει μειωθεί ο συντελεστής τριβής των καλαμιών έτσι ώστε να βελτιωθεί η συμπεριφορά στα σκληρά, κοφτά εμπόδια όσο και στις πέτρες γενικότερα. Μία νέα πάνω τάπα διευκολύνει τόσο τη συντήρηση όσο και τη ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς. Η διάμετρος στο εσωτερικό του φυσιγγίου είναι τώρα 12 χλστ.  για βελτιωμένη ροή λαδιού, καλύτερη απόκριση ενώ νέα είναι και η ρύθμιση της βαλβίδας ανακούφισης.        Το νέο λιπαντικό που χρησιμοποιείται είναι σχεδιασμένο να ελαχιστοποιεί τις τριβές και να μειώνει τη θερμοκρασία λειτουργίας. Όλα αυτά τα νέα χαρακτηριστικά προσδίδουν στο πιρούνι ομαλότερη αίσθηση, μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδήγηση και καλύτερη συμπεριφορά στα μεγάλα ‘χτυπήματα’.
  Συγκριτικό διάγραμμα αποσβέσεων συμπίεσης RR4T

ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ: Η διαφορετική διάμετρος της διόδου ανακούφισης (bleed hole)  μαζί με τον νέο κωνικό ρυθμιστή, επιτρέπουν ακριβέστερη ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς που μαζί με το νέο ελατήριο των 5.4 kg/mm δίνουν ακριβέστερη λειτουργία. Αυτές οι αλλαγές μαζί με τις νέες ρυθμίσεις των βαλβίδων (valving),  παρέχουν μεγαλύτερη σταθερότητα και επομένως σιγουριά στην οδήγηση σε όλους τους αναβάτες ανεξαρτήτως ικανοτήτων.

Συγκριτικό διάγραμμα τιμών απόσβεσης συμπίεσης αμορτισέρ RR4T







ΠΛΑΙΣΙΟ: Περαιτέρω εξέλιξη του προηγούμενου πλαισίου με μικρές αλλά πολυάριθμες βελτιώσεις στα υλικά και τη γεωμετρία των πλακιδίων ενίσχυσης και στήριξης. Όλες οι βελτιώσεις σχεδιάστηκαν με σκοπό την μείωση των τάσεων με τη μέθοδο Ανάλυσης Πεπερασμένων Στοιχείων (Finite Element Analysis) με τρισδιάστατη μοντελοποίηση. Οι μπλε περιοχές είναι αυτές που έχουν χαμηλό φορτίο ενώ οι υπόλοιπες (που τείνουν να είναι κόκκινες) είναι αυτές που δέχονται τις υψηλότερες τάσεις. Όπως φαίνεται και σ το  γράφημα, οι τάσεις του πλαισίου έχουν περιορισθεί στο ελάχιστο δυνατό.

ΕΜΠΡΟΣ ΦΤΕΡΟ: Νέας σχεδίασης που συνδυάζει πιο ελκυστική εμφάνιση με ένα νέο σχήμα το οποίο βελτιώνει την αντοχή στην κάμψη και μειώνει την ελαστικότητα, εξασφαλίζει τέλεια συμπεριφορά ακόμα και κάτω από τις πιο αντίξοες λασπωμένες συνθήκες οδήγησης. Φαρδύτερο στο μεσαίο και εμπρόσθιο τμήμα, προστατεύει τον αναβάτη από τα νερά που σηκώνει ο εμπρός τροχός.

ΚΑΛΥΜΑ ΣΕΛΑΣ: Νέα εμφάνιση που χάρη στις εξωτερικές ραφές προσδίδουν φινίρισμα υψηλού επιπέδου.

ΒΑΣΗ ΣΕΛΑΣ: Πιο άκαμπτη και ενισχυμένη, εξασφαλίζει πιο συμπαγή τοποθέτηση στο πλαίσιο ενώ επίσης παρέχει μεγαλύτερη άνεση στον αναβάτη. Πιο συμπαγής σχεδίαση για καλύτερη εργονομία και καλύτερη προσαρμογή μεταξύ της βάσης και του αφρώδους υλικού.

ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ: Νέα θερμική επεξεργασία, αυξάνει την σκληρότητα στο δίσκο και αυξάνει τόσο την  αντοχή όσο και το φρενάρισμα.


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

NEO EMBΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ 350CC: Τροποποιήθηκε το προφίλ και η τοποθέτηση των οπών λίπανσης. Αυξημένη αξιοπιστία και μειωμένη κατανάλωση λιπαντικού.

Νέα επεξεργασία στα εξαρτήματα του κιβωτίου ταχυτήτων.

Νέα γεωμετρία επιλογέα η οποία επιτρέπει ακριβέστερη και ομαλότερη αλλαγή ταχυτήτων.

Νέα ρουλεμάν, αυξάνουν την αντοχή στο χρόνο.




ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ - ΤΙΜΕΣ

Οι ΒETA RR 4T θα είναι διαθέσιμες από τον Αύγουστο ενώ οι τιμές τους θα παραμείνουν στα ίδια με του 2013 επίπεδα. Η εταιρία παραμένοντας πιστή στην παράδοση της και μένοντας πάντα στο πλευρό των αγωνιζόμενων θα παρέχει έκπτωση 400€ για αγωνιστική χρήση.

RR 350 MY2014: 9100€ - Αγωνιστική τιμή 8700

RR 400 MY2014: 9200€ - Αγωνιστική τιμή 8800

RR 450 MY2014: 9200€ - Αγωνιστική τιμή 8800

RR 498 MY2014: 9400€ - Αγωνιστική τιμή 9000

RR MY14 4T – 350CC

Ελαφρύ κι ευκίνητο  αναρριχάται από χαμηλά πιο ελεγχόμενα και με μεγάλη αυτοπεποίθηση. Μειωμένο φυσικό στρες και μέγιστη ευχαρίστηση. Ιδανικό για τον χομπίστα αλλά και τον έμπειρο βετεράνο.

RR MY14 4T – 400CC

Δυνατός κινητήρας με ομοιόμορφα κατανεμημένη τη δύναμη του σε όλο το εύρος λειτουργίας. Ο ιδανικός συνδυασμός για τον παθιασμένο αναβάτη enduro. Πολύ περισσότερη ροπή διαθέσιμη διατηρώντας όμως το γρήγορο ‘στροφάρισμα’ του 350.

RR MY14 4T – 450CC

Η enduro  που γεννήθηκε για τους αγώνες: ασυναγώνιστη  δύναμη, ροπή αλλά και πρόσφυση. Έτοιμη για αγώνες, δεν φοβάται καμία σύγκριση

RR MY14 4T – 498CC

Αστείρευτη δύναμη σε ένα καλοζυγισμένο πλαίσιο με υπέροχη αίσθηση. Ένα πραγματικό πολεμικό εργαλείο το οποίο μπορεί να είναι όπλο στα χέρια κορυφαίων αναβατών αλλά και να προσφέρει ατέλειωτη ευχαρίστηση σε όλους τους αναβάτες. Προσφέρει περισσότερη ροπή από το 450 ενώ ανεβάζει στροφές με την ίδια ευκολία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου