Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

HONDA SHMode 125

Από το 1984 που εμφανίστηκε το πρώτο SH50, η αυξανόμενη δημοτικότητα των σκούτερ SH τα έχει αναγάγει σε ξεχωριστό brand μέσα στην γκάμα της Honda. Για πολλούς Ευρωπαίους τα σκούτερ της οικογένειας SH είναι κομμάτι της καθημερινότητας. Σε όλο το διάστημα των τριάντα ετών, η οικογένεια των SH μεγάλωσε και
εξελίχτηκε ενώ οι πωλήσεις τους ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο. Το πρώτο τετράχρονο SH125 παρουσιάστηκε το 2001 και αμέσως είχε μεγάλη επιτυχία λόγω της εξαιρετικής απόδοσης και της οικονομίας του κινητήρα του αλλά και χάρη στη στιβαρή αίσθηση και την άριστη συμπεριφορά του σε ανώμαλα εδάφη, την οποία εξασφάλιζε ο μπροστινός τροχός των 16 ιντσών.
   Το SH125i του 2005 εισήγαγε τον ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI ενώ το μοντέλο 2013 απέκτησε ένα εντελώς νέο πλαίσιο, τον ιδιαίτερα αποδοτικό κινητήρα νέας γενιάς της Honda και χώρο για fullface κράνος κάτω από τη σέλα. Χάρη στις καινοτομίες αυτές, η εμπορική επιτυχία του SH συνεχίστηκε. Το SH125i ήταν bestseller στην Ευρώπη στο πρώτο μισό του 2013 και αναμφίβολα παραμένει σήμερα το κορυφαίο σκούτερ για την πόλη. 
  Το 2014 στην γκάμα SH έρχεται να προστεθεί το SHMode 125. Ένα ευφυές σκούτερ το οποίο συνδυάζει με τρόπο μοναδικό ένα σικ, μοντέρνο σχεδιασμό υψηλού κύρους με ευχρηστία, ασφάλεια και χαμηλό κόστος χρήσης.
 Το SHMode 125 έχει σχεδιαστεί εξαρχής με γνώμονα κάποιες θεμελιώδεις αρχές: πρώτον, έπρεπε να διαθέτει άνετη, όρθια θέση οδήγησης, συμπαγείς διαστάσεις και χαμηλό ύψος σέλας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ευκολία χρήσης, στο εύκολο ανέβασμα και κατέβασμα του αναβάτη από τη σέλα καθώς και στην εργονομία.
  Και βέβαια, δεδομένου ότι το μοντέλο απευθύνεται σε νέους αναβάτες με μοντέρνο τρόπο ζωής, το σκούτερ έπρεπε να έχει την ανάλογη εμφάνιση, τόσο σταθμευμένο όσο και εν κινήσει. Πολυάριθμα σχέδια προηγήθηκαν - με αναβάτη και χωρίς - μέχρι οι σχεδιαστές της Honda να καταλήξουν στο σχήμα του SHMode.
  Η χρηστικότητα του σκούτερ σε καθημερινή βάση είναι δεδομένη χάρη στους χρήσιμους αποθηκευτικούς χώρους, στη μαλακή ανάρτηση και την άνετη συμπεριφορά στο δρόμο. Το συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS ανήκει στο βασικό εξοπλισμό εξασφαλίζοντας αξιόπιστο φρενάρισμα ακόμη και με λιγότερο έμπειρους αναβάτες στο τιμόνι, ενώ ο κινητήρας 125 κ.εκ. του SHMode - ο οποίος είναι ρυθμισμένος για να αποκρίνεται ιδανικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές - παρέχει ομαλή και γραμμική επιτάχυνση με εξαιρετική οικονομία και αξιοπιστία. 


Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος
Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετράχρονος με 1ΕΕΚ (SOHC) και 2 βαλβίδες
Χωρητικότητα
125 κ.εκ.
Βαλβίδες/κύλινδρο
2
Διάμετρος × Διαδρομή
52,4 x 57,9 mm
ΣχέσηΣυμπίεσης
11:1
Μέγιστηιπποδύναμη
8,4 kW/8.500 σ.α.λ. (95/1/EC)
ΜέγιστηΡοπή
12 Nm/5.000 σ.α.λ. (95/1/EC)
Χωρητικότητα λαδιού
0,9 λίτρα
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

Τροφοδοσία
Ηλεκτρονικόςψεκασμός PGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
5,5 λίτρα
Κατανάλωση
47,2 χλμ./λίτρο (50,0 χλμ./λίτρο με Idling Stop)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Μίζα
Γεννήτρια/εκκινητής ACG
Χωρητικότητα συσσωρευτή
12V-5AH
Ισχύς ACG
262W
ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος Συμπλέκτη
Αυτόματος, φυγοκεντρικόςξηρούτύπου
Τύπος Μετάδοσης
Μειμάντα
ΤελικήΜετάδοση
Ιμάντας

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος
Ατσάλινο-σωληνωτό
ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (Μήκος×Πλάτος×Ύψος)
1930 x 665 x 1105 mm
Μεταξόνιο
1.305 mm
Γωνία κάστερ
27°
Ιχνοςτροχού
68 mm
Υψοςσέλας
765 mm
Ελάχιστούψος
145 mm
Βάρος
116kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Τύπος εμπρός
Τηλεσκοπικό πιρούνι
Τύπος πίσω
Μονό αμορτισέρ
ΤΡΟΧΟΙ

Εμπρός
ΧυτόΑλουμίνιο
Πίσω
ΧυτόΑλουμίνιο
Διάσταση Ζάντας εμπρός
16M/CXMT2.15
Διάσταση Ζάντας πίσω
14M/CXMT2.75
Ελαστικό εμπρός
80/90-16M/C 43P
Ελαστικό πίσω
100/90-14M/C 57P
ΦΡΕΝΑ

Εμπρός
Δίσκος 220 mm
Πίσω
Ταμπούρο 130 mm



Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση
* Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι τιμές που διατίθενται συνιστούν αποτελέσματα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από την WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

Πληροφορίες: Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.
Τηλ.: 210 3483744 κιν: 6936129309 e-mail: gpappas@saracakis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου