Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

KOSMOCAR-EKO DUCATI TEAM: ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ 5ος Ο ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ KOSMOCAR)


Ο οδηγός της KOSMOCAR-EKO DUCATI TEAM, ο 18χρονος Γιώργος Παπασταύρου έκανε μια καλή εμφάνιση πάνω στην Ducati Panigale 1199SSTK, στον 4ο Αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, που έγινε στην πίστα της Τρίπολης. Ο Παπασταύρου είχε εντυπωσιάσει

στις Κατατακτήριες Δοκιμές και ξεκινούσε τον Αγώνα από τη 2η θέση. Με καλή εκκίνηση στον πρώτο από τους 28 γύρους του Αγώνα στην κορυφαία κατηγορία του Πρωταθλήματος, την Superstock, διατήρησε τη 2η θέση, πίσω από τον Βασίλη Ευθυμίου που κράτησε την πρωτοπορία για μερικούς γύρους. Λίγο αργότερα ο αποφασισμένος Άρης Γκιζίνος πέρασε πρώτος και με μια καλή κίνηση ο Παπασταύρου πέρασε τον Ευθυμίου κρατώντας τη 2η θέση μέχρι και τον 21ο γύρο. Σε αυτή τη φάση του Αγώνα ο οδηγός της 1199 αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο ρυθμιστή του φρένου της μοτοσυκλέτας και αναγκάστηκε να μειώσει για λίγο το ρυθμό του, γεγονός που εκμεταλλεύτηκε ο Λευτέρης Πίππος για να περάσει στη 2η θέση. Δύο γύρους πριν το τέλος το πρόβλημα με το φρενάρισμα έγινε πιο έντονο και έτσι ο μικρότερος οδηγός της μεγάλης κατηγορίας έχασε ακόμη δύο θέσεις τερματίζοντας τελικά 5ος.

Γιώργος Παπασταύρου 5ος, ταχύτερος γύρος 58.100

“Ξεκίνησα πολύ καλά και έμεινα στη 2η θέση, αλλά δεν κατάφερα να ακολουθήσω το ρυθμό του Γκιζίνου, όταν πέρασε πρώτος. Έφτιαξα μια μικρή διαφορά από τους υπόλοιπους που ακολουθούσαν και μπορούσα χωρίς πρόβλημα να την κρατάω, μέχρι που το καλώδιο που ρυθμίζει το επίπεδο της μανέτας του φρένου, άρχισε να μην ανταποκρίνεται στην κίνηση που έκανα. Προσπάθησα και προς την άλλη φορά, αλλά δεν έγινε τίποτε και η μανέτα έφθανε να τερματίζει πάνω στο γκάζι. Στις γρήγορες στροφές έπρεπε να μειώνω την ταχύτητά μου νωρίτερα και αυτό εκμεταλλεύτηκαν οι οδηγοί που ακολουθούσαν και με πέρασαν. Ο στόχος μου ήταν να φέρω τη μοτοσυκλέτα στο τερματισμό, χωρίς περιττό ρίσκο. Είναι κρίμα γιατί αισθανόμουν άνετα και καλά πάνω στην Ducati μου, που ως προς τον κινητήρα δούλευε άψογα”.

4 σχόλια:

  1. Κρίμα, η μηχανή αυτή είναι για βάθρο και μόνο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα και κάτι άλλο, αν το κείμενο που διαβάζουμε είναι δελτίο τύπου καλό είναι να αναφέρεται, να ξέρουμε δλδ και τι διαβάζουμε, εεε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχετε δίκιο. Παρ' ότι έχουμε δηλώσει ότι στο μπλογκ θα αναρτώνται αυτούσια τα δελτία Τύπου των εταιριών χωρίς διορθώσεις ή σχόλια, στο εξής θα προσθέτουμε εμφανώς την ένδειξη "ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ" για να μην γίνει καμμιά ατυχή παρεξήγηση και κάποιος φίλος θεωρήσει εμάς ως συντάκτες, Θεός φυλάξοι, ακόμα δεν αρχίσαμε! Δ.Π.

      Διαγραφή
    2. Ετσι ακριβώς, άλλο η άποψη του εμπειρότατου ΔΠ που μας έμαθε την μοτοσυκλέττα και άλλο η άποψη του κάθε όψιμου marketing manager που είναι συζητήσιμο αν έχει καβαλήσει ποτέ του μοτοσυκλέττα!!!

      Διαγραφή